dissabte, 13 de desembre del 2014

La Via - Wonder

La part que més m’ha agradat és… quan l’August s’anima a anar a la rua de Halloween amb la Via. Perquè malgrat tot el que li va passar, va saber animar-se i tirar cap endavant.

Albert Mondon, 1r C

Les frases que més m'agrada que hagi dit la Via:
¿De debò que penses deixar que un parell de nens imbècils t'impedeixin tornar a l'escola?
No deixis que tinguin aquest poder sobre tu.
Annabel Casquet, 1r B
Jo m'ho apunto perquè moltes frases a mi no se m'ocurren i algunes més perquè m'agraden molt. I a vegades són necessàries per la vida actual : redaccions, contes, treballs...
No deixis que tinguin aquest poder sobre tu. 
No els donis aquesta satisfacció.

Mireia Muñoz, 1r B

Jo ,de la Via he après que si veus que les teves amigues han canviat i que ja no et convé anar amb elles,no t'ajuntis amb elles.

                                                                                                                               Andrea Sotés, 1r B

He aprés que l'August per ser tant petit ho passa molt malament.
I la Via es fixa en el lloc de l'August i entén que ho passa molt malament.

Natza Clavero, 1r B

He aprés que l'August, amb lo petit que és sufreix molt,i ho passa bastant malament,per el seu problema en la cara...
I la Via es posa al se lloc i veu el que sufreix.

Sara Fernández, 1r B

M'agrada perquè la Via sempre defensa al seu germà.


                                                                                                                 Ikram Bakkali, 1r B 

Jo , tot el que ha passat me l'he intentat imaginar el que passava en cada capítol el que l'hi havia passat al seu germà m'ho he imaginat.

                                                                                                                          Alba Matamoros, 1r B  

El que més m'ha impactat és que l'àvia va morir el 31 d'octubre abans de la nit de Halloween.

                                                                                                                                  Pol Balsells, 1r B  

Sempre has de dir com et sents als teus amics, perquè si de debó són amics teus t'entendran 

                                                                                                                              Paula Garriga, 1r B  
La Via sempre està donant-li consells, ajudant-li i sempre està amb ell i varolant-lo

                                                                                                                                Karla Callado, 1r B