dilluns, 26 de setembre del 2016

Els llibres de la meva vida

A mi m'agrada molt llegir,sobretot llibres d'intriga i por.A casa meva tinc,sobretot,d'aquest tipus de llibres,també novel·les i d'altres.

Cada aniversari, Sant Jordi i sants em regalen llibres,perquè m'entretenen molt i,sí són del meu tipus,fins i tot arribo a estar dies entretinguda a acabar-me'ls per saber el misteri dels llibres.

El meu llibre preferit es: El misteri de la flauta màgica. És súper interessant i me l'he llegit moltes vegades perquè encara que ja sàpiga de que va i com acaba, em segueix distraient.

Sara


A mi m'encanta llegir,puc estar llegint 7 hores seguides i estar disfrutant com un nen petit.Quan llegeixo és com si desepereguessín el meus problemes.
Llegeixo a totes hores,abans de dormir,després de fer deures etc...Però si no llegeixo un capítol mínim al dia,no sóc persona.
Els llibres que més m'han agradat o marcat són:
Wonder.El vaig llegir quan tenia deu anys,va marcar un abans i un després sobre els llibres que llegia als que llegeixo ara.1] La saga del "Club de los Incomprendidos",escrit per Blue Jeans [Francisco de Paula].El vaig llegir fa uns mesos,i em va més que encantar.Gràcies aquesta saga vaig descobrir el tipus de llibres que m'agraden.I també,llegia els llibres a la vegada que les meves amigues,llavors,a l'hora del pati feiem tertúlia sobre el que els passava als diferent personatges.Era molt divertit,mai no ho oblidaré!

Farners

M'agrada molt llegir, perquè m'entretenc i m'ho passo molt bé. Llegeixo molt quan tinc temps lliure o sigui, a les hores de lectura de l'institut, a casa quan no tinc que fer coses... El  llibre que mes m'agrada es diu La Bona Sort, es super bonic i em fa reflexionar molt. Hi ha libres que he arribat a llegir-los dues o tres vegades de lo bonics que són. També llegeixo novel•les però m'agraden més els llibres de misteri i d'aventures, m'entretenc molt més. Crec que llegir va molt bé, perquè així a l'hora d'escriure no fas moltes faltes d'ortografia i el vocabulari a l'hora de parlar es més ric. Per mi llegir es molt xulo!

Silvia