dimecres, 26 de desembre del 2018

SUMMER

ADRI, V., 1r D: "Ets preciosa diguin el que diguin. No et deixis ensorrar per les paraules".

YAGO, 1r D: He après que la Summer és molt bona persona, ja que té un gran cor al seure's amb l'August i defensar-lo.

FAHD, 1r D: El que més m'ha agradat és com es tractaven entre ells i tenen molta confiança.

SERGIO, 1r D: Tinc un dubte de si l'August està enamorat de la Summer.

MARIAMU, 1r D: La part que més m'ha agradat va ser quan l'August li va preguntar a la Summer "¿No et preguntes mai què li passa a la gent quan es mor?"
ADRIÀ, S., 1r D: M'ha impactat lo del joc que feien amb l'August sobre la pesta perquè això 
és un tipus de bullying.
IVAN, 1r D: Jo crec que la Summer i l'August seran novios i en Jack i l'August tornaran a ser 
amics.










ELSA, 1r D

JUDIT, 1r A: La Summer és molt bona amiga i bona persona perquè sap quan li passa 
alguna cosa a l'Auggie i sap guardar secrets. És bona persona perquè el primer dia l'Auggie
no coneixia a ningú i va ser la que li va preguntar si volia ser el seu amic.

EMILIA, 1r A: La Summer li ha donat al Jack una pista de per què l'Auggie està enfadat amb 
ell, quan la Summer li havia promés al Auggie que no ho diria a ningú.


DAMIÀ, 1r A: "El primer dia em vaig asseure amb ell perquè em feia pena."

ZAYNAB, 1r A: He pensat que la Summer és molt bona amiga, que no l'importa el que pensa
la gent, i que sap guardar secrets.

AINHOA, 1r A: Estava molt emocionada perquè havia rebut una invitació a la festa de 
Halloween de la Savanna.

MARTINA, 1r A: La Summer s'assembla molt a l'August en alguns aspectes,com per 
exemple que se li va morir un familiar. També he descobert que no és com les altres persones
perquè ella de moment ha volgut estar amb l'August per decisió pròpia.