dijous, 17 de gener del 2019

Quan treballem a la biblioteca...

AINHOA, 1r A: Quan treballem a la biblioteca em concentro més i treballo més, perquè estem més callats.

JUDIT, 1r A: A la biblioteca podem anar per estudiar més tranquils.


NAI, 1r E: Quan treballem a la biblioteca em sento contenta i tranquil· la, els nens i nenes de l'institut estan en silenci i majoritàriament compleixen les normes i gràcies a la biblioteca puc fer els  deures en ordinador i imprimir que només val 0,05 cent.

ADRI, V., 1r D: Jo sento que estic feliç, perquè normalment a la biblioteca llegim i a mi, m'encanta llegir. El llibre del "Wonder" m'agrada molt encara que té escenes tristes. És un dels llibres que més m'agraden ara mateix.💯

ALEJANDRO, 1r A: Les classes són molts divertides, m'ho passo molt bé i el llibre de WONDER és molt divertit.

JAN, L.,1r A: Quan treballem a la biblioteca podem llegir de tot el que hi hagi a la sala, també podem navegar per internet o pots demanar una fotocòpia per 5 cèntims.


SARA, 1r E: M'encanta llegir a la biblioteca, perquè és un lloc de tranquil·litat i satisfacció, on pots reflexionar sobre el que estàs llegint, i anar-te dins del llibre com si fossis el protagonista , quan llegeixo en un lloc de soroll no puc llegir bé, no entenc res perquè el soroll m'estressa molt.

MARTINA, 1r A: Quan treballem a la biblioteca em concentro més, perquè al estar en una biblio ens quedem més callats i és més còmode treballar. També prefereixo treballar a la biblioteca perquè si tenim algun dubte estem rodejats de llibres per poder consultar. En conclusió, estar a la biblioteca em fa concentrar-me més.