Portafolis
Educació secundària: Decideixo què vull millorar
BUIDATGE
D’OBJECTIUS I ACTUACIONS DEL GRUP
1r
A ESO
OBJECTIU
|
ACTUACIONS
|
SEGUIMENT
|
COL·LECTIU:
-
Relaxar-se i concentar-se més per a vocalitzar millor.
|
-
El problema principal de la comprensió és la manca de
concentració. Cal relaxar-se i comportar-se per a poder
concentrar-se i així entendre el text. Escalfarem la veu abans de
començar, farem exercicis de respiració i estiraments. Després
d'això la correcta vocalització ens ajudarà molt, però això
s'ha d'haver preparat prèviament a casa.
|
-
La primera setmana de maig llegiran en veu alta el conte La
rabosa i el llop del llibre
El Geperut que
llegeixen a classe de llengua catalana, com si fos un
simulacre. Durant aquests dies a casa seva s'ho prepararan perquè
surti millor que el simulacre que vam fer amb Wonder.
|
INDIVIDUAL:
1.
Luís Martínez
El
que faig pitjor és la vocalització de la veu i he d'obrir més
la boca. Per
millorar la veu "La clau és la practica".
A
casa meva primer ho vaig llegir amb la veu freda als meus pares i
després amb la veu escalfada els meus pares van notar la
diferència.
He
llegit en veu alta a la biblioteca pensanten llegir per la Núria
que estava lluny i he vocalitzat molt bé.
2.
Umar Baragi
El
que em surt pitjor dela lectura en veu alta és que em poso
nerviós i no vocalitzo bé.
Objectiu
de millora: Vull millorar la concentració i la vocalització.
Ho
faré practicant, llegint sol moltes vegades, vocalitzant i
llegint davant de gent.
Primer
a casa vaig llegir sol i em va sortir bé però després quan vaig
llegir davant dels meus germans em vaig posar nerviós.
A
la classe hem fet exercicis d'escalfament del cos i d'escalfament
de la veu. Al principi m'he posat nerviós i m'he entrebancat,
però després m'he trobat més cómode i he llegit millor.
3.
Melisa Pérez
Em
costa una mica l'entonació. He de
vocalitzar més i projectar més bé la veu.
A
casa he fet escalfament de veu, he llegit dues vegades i l'he
llegit a meu germà.
A
classe jo crec que he llegit més fort que altres vegades, i això
és el que volia, ho he aconseguit, i m'ha agradat,
quan t'esforces, pots aconseguir qualsevol cosa.
4.
Aina Mariages
A
l'optativa de 1r he après a llegir més correctament, no
tan de presa, sense fallar tantes paraules i a entendre el
que llegeixo.
He
d'anar més lenta, vigilant les paraules que llegeixo i fixant-me
millor per no inventar-me-les.
M'ha
agradat llegir el Wonder.
A
casa he vocalitzat i li he llegit a la meva mare.
A
la biblioteca m'he esforçat més que altres dies i em sembla
que he millorat, només m'he entrebancat en dues paraules.
5.
Ariadna Maynou
Quan
llegeixo en veu alta ho faig massa fluix. Vull
millorar la projecció de la veu.
A
casa li he llegit en veu alta a la meva mare que estava en la
cuina i jo a l'habitació. I la meva mare deia que una mica més
fort.
A
la biblioteca no ho he fet malament però jo crec que podria haver
projectar la veu encara més.
6.
Eric Martínez
OBJECTIUS
DE MILLORA: Jo provare de millorar en
no saltar-me les comes.
COM
PUC FER-HO: Llegiré a casa amb la meva mare i germana, e miraréal
mirall per no posar-me nerviós quan la gent em miri.
Faré escalfament de la veu. Em sentia molt be, no em
posava nerviós.
COM
m'ha sortit a classe?: M'he sentit bé, m'he entrebancat una mica
però he projectat bé la veu, no he llegit com altres vegades,
però quan més practiqui, més bé em sortirà.
7.
Ana Fernández
Des
que hem fet lectura en veu alta llegeixo millor perquè abans
volia anar molt ràpid llegint i ara em dóna igual anar ràpid
perquè lo important és vocalitzar.
Per
llegir millor e veu alta, abans de llegir en veu alta he
d'escalfar fent una sèrie d'exercicis, he de llegir més lent
perquè s'entengui millor i no he de posar-me nerviosa i tenir un
bon ritme. Haig de relaxar-me per llegir i no posar-me nerviosa
i per tenir un bon ritme haig de practicar.
Per preparar-me la
lectura en veu alta jo estava a la meva habitació i la meva mare
a la cuina fent el sopar i li estava llegint en veu
alta. Després li vaig llegir al meu pare que estava al meu costat
en veu alta. Només m'he preparat la lectura en veu alta dues
vegades.
A
la biblioteca m'he sentit bé m'he entrebancat una mica en
projectat bé la veu, no he llegit com altres vegades però quan
més practiqui, més bé em sortirà.
8.
Ana Ruiz
1.
Quan vam començar el llibre de Wonder primer vam començar a
llegir en veu alta , i em va agradar perquè vam aprendre a
vocalitzar.
2.
Jo no vocalitzo bé i em poso molt nerviosa
3.
Per a millorar no he de posar-me tan nerviosa i estar
més atenta quan llegeixo.
4.
He de fer exercicis de vocalització i llegir
davant dels meus pares.
5.
Li he llegit el llibre al meu germà i després per a mi sola ,
total dues vegades.
6.
MA la biblioteca m'ha sortit bastant bé perquè no m'he
posat tan nerviosa, però m'he inventat algunes paraules.
9.
Maria Peláez:
Quan
llegeixo en veu alta a vegades no utilitzo el ritme adequat
L'entonació
l'estic millorant cada vegada més i col·loco el cos correctament
per llegir
Per
a millorar llegeixo per alguna persona i que em digui si ho ho
faig a bon ritme i que m'entengui quan llegeixo.
S'ho
he llegit a la meva mare, em costa molt llegir al ritme en
paraules que són més difícils.
A la biblioteca he
llegit força bé, m'he entrebancat alguna vegada, però m'ha
sortit millor del que m'esperava, la Núria m'ha dit que ho he fet
molt bé.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada