dimarts, 26 de setembre del 2017

Els llibres de la meva vida

Quan em llegeixo un llibre, m'enganxo molt.
Judit, 1r A 

M'ha agradat molt llegir els llibres de Tin Tín perquè eren d'aventura.
Aitor, 1r A


Llegir llibres, per mi és una cosa fantàstica. N'he llegit un munt.
Quan em regalen un llibre, el primer que faig és anar a la meva habitació per començar a llegir-lo. Quan em donen un llibre, el primer que faig és mirar la contraportada, per veure si es veu interessant. Mentre ho llegeixo em vé molta alegria. I m'enganxo i no puc  parar de llegir. A casa meva tothom llegeix llibres. Sempre que algú em demana algún títol d'algun llibre per llegir-lo, li dic el de Tom Gates, perquè m'encanta. També m'agrada anar a la biblioteca, perquè està plena de llibres molt interessants.

Andrea, 1r A

A mi m'agrada molt llegir llibres d'aventures o de terror. Quan lleigeixo és com si m'anés a un altre món, em sento la protagonista del llibre. Llegint aprenc moltes coses ja siguin coses culturals o faltes d'ortografia.

Carla, M., 1r C 

A la meva vida he llegit molts llibres, però el que més m'ha agradat és el de La historia interminable. He d'admetre que vaig tardar bastant en llegir-me'l, però malgrat tot me'l vaig acabar. Quan me'l vaig llegir, se'n van passar moltíssimes coses pel cap, però de la que més m'enrecordo és que al lleguir-lo em sentía com si fos el personatge protagonista del llibre: Vivint aventures inexplicables i salvant el regne de la fantasía de quedar en el record.

Maria, 1r A

Del llibre de Matilda he pensat que si això em passés en a mi, m´aniria a viure tota la meva vida amb els meus avis. He sentit que no és correcte com tracten a la nena. M´ ha recordat quan la meva mare m´explica històries tristes de nens maltractats pel seus pares.

Laura, 1r A 


Al llarg de la meva vida he llegit un munt de llibres, però les dos sèries de llibre que m' han agradat més són: El diari de Greg i Els Futbolíssims, he llegit molts tipus de llibres, de fantasía de terror, d'acció,etc.
Opino que sóc una d' aquestes persones que llegeix per passar l' estona, per obligació i per desconectar una mica de la vida.
 Víctor 

A mi no m'agrada llegir i tots els llibres que m'he llegit em semblen avorrits i l'únic que m'ha agradat ha sigut aquest: James i el préssec gegant.

Muhamadou, 1r C

Els llibres de la meva vida són aquellls divertits i interresants ...
Els llibre que més m'ha agadat ha sigut Les bruixes, perqué és divertit, té parts de riure , a la classe el llegíem i ens réiem molt . 


Carla, 1r C

He llegit molts llibres però el que més m' ha agradat és un de la saga stilton esta molt bé. He sentit com si fos la preotagonista. A mi m 'agrada molt llegir. 

Irene, 1r C

He sentit que llegir et fa imaginar, que llegir és molt important i m'he enrecordat que de petit m'encantava llegir. A mi m'han agradat els llibres des de petit, m'agradaven molt perquè eren d'aventures. Tots els llibres que he llegit m'han fet pensar que llegir  és necessari per ser llest, i m'han fet sentir que estava a la pell dels protagonistes. Amb els llibres m'ho he passat molt bé. Els llibres que llegeixo ara son més d'acció i també m'agraden molt.
Max, 1r C 

Els llibres per mi són una mica aburrits perquè jo sóc molt inquiet, però m'he lligit bastant llibres, a mi m'agraden els llibres que tenen dibuixos. M'he llegit tota la colecció de Gerónimo Stiltom, la meitat de la colecció de el Diario de Greg. Ara no llegeixo fora de l'institut, només llegeixo la mitja hora de lectura a l'institut.
Unai, 1r A 

Al llarg de la meva vida he llegit molts llibres, pero m'enrecordo d'un que em va agradar moltísim i que no paro de llegir-lo i rellegir-lo. Aquest llibre es titula: El club de los incomprendidos. Mentre llegeixo aquest llibre, sento que m'allunyo del món real i que em fico en un altre món. Quan llegeixo m'oblido de tots els problemes.
 
Silvia, 1r A 

Ultimament he llegit aquests llibres : Los secretos del olimpio Tea Stilton i Un monstruo viene a verme. He pensat d´aquests dos llibres que són molt entretinguts i m'han agradat molt. He pensat que sóc jo la protagonista. M'ha recordat que has de ser aventurer, valent i amigable. Us els recomano, perque me'ls he llegit dues vegades i m'encantaria llegir-me'ls una altra. 
Aina, 1r A
A mi no m'agrada molt llegir, però quan un llibre m'agrada, m'ho llegeixo en una setmana. 
Iker, A., 1r A
A la meva vida he llegit un munt de llibres.Hi ha dos tipus que són els que de veritat m'han agradat:els Bola de drac i els Diari de Greg.Quan els llegeixo em transporto a un altre món i m'oblido de tots els problemes que tinc.
Mirko, 1r A
Jo des de petita m'agrada llegir. Cada setmana anàvem a la Biblioteca comarcal de Blanes i agàfavem un llibre de princeses i ens ho llegíem al llarg de la setmana. Després els dissabtes, les meves germanes i jo veíem la pel·lícula d'aquell llibre, ens agradava molt fer això.
Quan vaig a la Biblioteca de Blanes em sento molt tranquil·la perquè és un medi de silenci i estàs envoltada de llibres. Vaig allà molt sovint per agafar llibres i per si a casa no em puc concentrar.
Ikram, 1r A 

A mi no m'agrada molt, jo he llegit pocs llibres.
El llibre que mes m'agrada ha sigut el de estimat puyol perqué està relacionat amb el futbol y això m'agrada, el llibre m'ho he llegit aquest any al començar l'institut.
Darko, 1r A 

Llegir llibres per mi mateix és molt divertit,però hi ha llibres que m'han agradat més, com per exemple: Los cinco frente a la aventura,Els cinc, i també els llibres d'aventura i aquest està molt bé perquè també te intriga per saber que passara si els rescataran o no i els personatges són molt divertits.
Andrés, 1r A

A mi m'agraden molt els llibres pero tardo molt hores en llegirlos. Hi ha dos llibres molt xulos i me'ls he llegit són El corredor del laberinto i m'agraden de por i d'aventures.
Dani, 1r A

M'agraden els còmics d'aventures de gràcia i de por. Tambe m' agradan els llibres de Disney.

Denis, 1r C

Jo fa un temps quan anava a l'escola llegíem molts de llibres interessants. Agafàvem de la biblioteca i el llegíem mitja hora a classe.
quan acabàvem feiem un breu resum del que havíem llegiti els que no llegim els posava una falta, o si parlaven quan llegiem ens portaven al despatx. 
Mario, 1r C

El llibre va d'un dia el pirata estava a la seva casa, estava esmorzant i mirant la tele i estava assegut a la cadira i el seu avi va anar a la seva casa i va trucar al timbre i va obrir la porta i va dir qui es va contestar soc l'avi vols venir amb mi va dir si vull anar amb tu que farem avi anirem amb el vaixell.
Jairo, 1r C 

A mi m'agraden els llibres d'acció i d'aventures. Normalment llegeixo a casa 10 minuts cada dia o 20 si el llibre m'agrada. Per mi un llibre és entreteniment. Sóc un fan de Diari de Grec i el Home de Metall.
Dennis, 1r C
Ara m'estic llegint un llibre moltdivertit, es diu Tom Sawyer,em sento com el protagonista i em transllado al mon de la lectura.
Pau, 1r C

El que a mi m'agrada llegir són:Còmics,llibres de ciència ficció i d'aventura,quan llegeixo algun llibre,em sembla que sóc jo el protagonista de la història i tot em sembla molt emocionant. Tambè a vegades penso el que jo faria si fos el del conte. 

Iker, 1r C

A mi m'agraden els llibres d'aventures 


El llibre que mès em va impactar va ser Un monstruo vino a verme. Tracta sobre un nen que en l'escola li fan empenyes i l'insulten.... La seva mare té càncer i el noi es veu molt afectat però a la vegada vol que s'acabi. Tambe vaig veure la pel·lícula i em vaig posar molt trista. 
Laia, L., 1r D

Vaig llegir un llibre que va canviar la meva vida, es diu La penya dels tigres, el volum 1. Gràcies a aquest llibre em vaig llegir tota la col·lecció.

Álex, M., 1r D

Jo ara mateix estic llegint un llibre en castellà que m'agrada no és un còmic. Perquè molts llibres que he llegit són còmics: Luck luke, Doraemon, Spyderman, Los Vengadores, Mortadelo y Filemon...Perquè a mi no m'agrada llegir molt.
Miguel, 1r C 

He llegit molts llibres pero nomès he llegit un tipus de llibres que són els còmics.
Raúl, 1r C

De petita m'han llegit bastan llibres i jo també m'e llegit bastant, al llarg de la meva vida, encara que no m'agradi llegir molt.

Alba, 1r D
 
A mi no és que m'agradin molt els llibres,ni tampoc llegir. El que més em va agradar va ser Manolito Gafotas. Ara m'estic llegint sincity, un llibre en Anglés molt divertit. A mi m'agraden el llibres de terror i de imvestigacío i a vegades llegeixo còmics.
Aaron, P., 1r D


Quan llegeixo em sento bè, perquè si el llibre m'agrada em sento identificada i el llegeixo.Els tipus de llibres que m'agradaden són: els de comèdia, novel.les i reportatges de famosos. Ara tinc un llibre en ment que vull comprar, es diu Sense ales, el llibre és en castellà, però està traduit de l'anglès que és No Wings. El que més m'agrada de llegir és passar-ho bè i estar tranquila en un lloc on no hi hagi gent. 

Naiara, 1r A

Al llarg del que porto vivint, he llegit bastants llibres; a casa, a l'escola... De petita solia llegir els llibres per nens petits. Quan ja començava a fer-me més gran, per els meus cumples i per Nadal, em van començar a regalar llibres que jo desitjava tenir: la Reina de la Son, Geronimo Stilton, etc...
 
Laia, N., 1r D