dissabte, 16 de setembre del 2017

Libros y lectura

Els llibres són més importants del que ens pensem.
Judit, 1r A

Llegir és la seva vida.
Naiara, 1r A 

Em va fer pensar que el temps passa molt ràpid i que cada vegada que et fas més gran, et vas fent més savi/a.
Víctor, 1r A 

La noia quan llegia sentia que estava somiant i que tenia molta imaginació.
Carla M., 1r C

Penso que llegint el temps passa més rapid,sento que llegir és un bon hobby i m'ha recordat que per dormir sempre necessitava un llibre.
Muhamadou, 1r C

He vist una noia que es fa adulta llegint. 
Carla Z., 1r C

Aquesta noia es passava la vida llegint perquè li agrada molt.
Clàudia, 1r C

He vist un nen que estava llegint un llibre i el noi tot el que llegia s'ho imaginava i es divertia.
Daniel, 1r C

Aquella noia està molt feliç llegint i em fa pensar en mi perquè quan llegeixo em sento súper bé!
Ikram, 1r A

Vaig veure una nena que llegia llibres tota la seva vida, que al cap del temps es va convertir un una dona. I després de llegir molts i molts llibres es va convertir en vella.
Nerea, 1r A 

Una persona que des de nena en tota la seva vida estava llegint i es notava que li agradava llegir i que també li agradaven els llibres.
Unai, 1r A

Hi ha persones que poden estar llegint tota la vida.
Silvia, 1r A

Una nena es mirava al mirall i es feia més gran llegint els llibres.
Dalma, 1r C

M'ha recordat quan era petit i m'ha recordat que hi ha moltíssims libres de molts tipus.   
Miguel, 1r C

Vaig pensar que era una metàfora sobre que si llegeixes el temps passa volant.
Aaron, O., 1r D

Aquest vídeo em donava tranquil·litat,i també molta llibertat.
Marta, A.,1r D 

A la noia li va interessar tant el llibre que es va imaginar tot el que passava.
Hanna, 1r D 

Com si no passés el temps per altres, però per ella passen anys.
Bruno, 1r D 

Vaig sentir tranquil.litat de veure una noia que es feia gran llegint.
Marta, F.,1r D 

Jo penso que és molt emotiu, em sentia lliure i feliç, era un ambient bonic i trist a la vegada.
Sergi, 1r D 

Hi havia una noia que de tant llegir es feia vella i es veia que es divertia 😘 
Yaiza, 1r D 

He vist una nena que passa a l'adolescència, a l'edat adulta i a lA vellesa, sempre llegint llibres.
Alba, 1r D 

A aquesta noia li agrada molt llegir.
Oriol, 1r D 

Vaig pensar que era un somni.
Aisha, 1r D

A la vida tenim molt temps per llegir.
Emanuel, 1r D😘