dijous, 27 de setembre del 2018

Els llibres de la meva vida

ARNAU, 1r E: Jo de petit llegia molt Geronimo Stilton.Al cap d’un temps em van començar a agradar llibres més d’acció.

LAIA, 1r C: He sentit que llegir llibres i utilitzar lA imaginació és màgic.

ALEJANDRO, 1r A: M'ha fet pensar q m'agrada els llibres i llegir, i si no tindríem llibres no podríem  saber de cultura, de historia i de moltes coses més.

MAMADOU, 1r C: A mi m'agrada molt els llibres, sempre estic una hora llegint un llibre perquè ell llibres em fan sentir feliç, és com entrar en un món de imaginació.

ANDRÉS, 1r C: abans, quan tenia al voltant de 7 anys, no m´agradava gens llegir i per a un aniversari em van regalar un diari de Greg. I des d'aquell moment va ser un hobby llegir, m´agrada molt i em puc passar hores llegint.

ARNAU,1r C: fan que quan estic llegint-los, viatgi amb l'autor/protagonista a la història del llibre.

TIAGO, 1r C: Quan llegeixes t'oblides d'on estàs. Un llibre et pot fer feliç.

NAI, 1r E: L'Hora de lectura m'encanta perquè es una estona molt tranquil·la en el que et pots relaxar. el meu llibre es diu En Septiembre llego el desastre, és molt interessant i em sento identificada, acabo de començar l'institut i el llibre tracta d'això.😊😊😊😎😎

ISMAEL, 1r D: Al llarg de la meva vida he llegit bastants llibres, alguns més llargs que altres. Els llibres que més m'agraden són els còmics. Llegir, em fa imaginar moltes coses, aprendre, i a vegades somiar.

SARA, 1r E: La lectura mai m'havia acabat d'agradar però ara m'encanta, em concentro i algunes lectures em fan ficar-me al conte com si fos jo el propi protagonista.

MARC, 1r D: Els llibres que llegit en la meva vida vaig començar amb Geronimo Stilton i ara estic llegint els còmics japonesos.

MARIAMU, 1r D: El que he sentit és que aquella nena li agrada moltíssim llegir i que aprecia moltíssim la lectura.

INGRID, 1r D: Opino que llegir és important però no ens hem de passar tota la vida llegint.

JAN, 1r E: M'ha fet pensar que llegir és com fer el que més t'agrada. He sentit una il·lusió en llegir llibres.   El diari de grec ''esto es el colmo'' em va agradar molt perquè era de comèdia i em reia molt.