dimarts, 2 d’octubre del 2018

WONDER



MARTÍ, 1r E: Tothom és meravellós a la seva manera.

NAI, 1r E: He pensat que és un noi i no un objecte i que el tema crec que va sobre la igualtat.

MARI, 1r E: M'ha fet pensar que allà hi ha molta igualtat i no hi ha racisme.

ELSA, 1r D: M' ha fet pensar que tots som especials i diferents,però al mateix moment m'ha fet pensar que tots som iguals.

SARA, 1r E: M'ha fet pensar que hi havia molta solidaritat i que tots es divertien i s'ajudaven entre ells.

HÉCTOR, 1r D: He sentit que tothom es " Wonder " per dintre.

MARTINA, 1r A: He sentit que hem de respectar a tothom,tingui malalties o no.

PAOLA, 1r C: M'ha recordat la meva besàvia que va morir discapacitada. Pero ella va lluitar en tot moment.

ZAYNAB, 1r A: M'ha fet sentir que ens tenim que respectar siguem com siguem.

LAIA, 1r D: M'ha fet pensar que encara que algú sigui diferent segueix sent una persona.

EMILIA, 1r A: M'ha recordat quan surts amb els teus amics a festes i et diverteixes molt.



AINHOA, 1r A: Has de tractar les persones com vulguis que et tractin a tu.

JUDIT, 1r A: He sentit pena pel nen perquè és nou i no l'aprecien, i no està bé.

MARTÍ, 1r E: He pensat que per tenir una deficiència no has de ser marginat.

MARI, 1r E: Crec que li tracten malament al Auggie.

MARC, 1r D: M´ha fet sentir tristesa perquè és complicada aquesta situació.

ERIKA, 1r D: Jo crec que si té una enfermetat  que no et pots ficar amb la gent que té la malaltia.

HÉCTOR, 1r D: Jo crec que es posa casc perquè no es riguessin d'ell.

PAOLA, 1r C: Com tot el món el mirava, ell anava sempre amb el cap baix.

ZAYNAB, 1r A: M'ha fet pensar que encara que algú sigui diferent segueix següent una persona.

LAIA, 1r D: No hem d'allunyar-nos de la gent per les aparences.

HANNAH, 1r D: A l'Auggie per tenir una enfermetat li fan bullying.

EMILIA, 1r A: M'ha recordat que de petits tots també feiem això.