diumenge, 25 de maig del 2014

Lectura amb les mares a 1r A

Quasi totes les mares que van venir, quan les seves filles van llegir es van emocionar.

Lucía Castañón

Em va agradar molt estar amb tots els pares, alguns. La meva mare no hi era però també he de dir que cada cop que llegien una redacció vaig plorar.

Paula Balsells


La meva mare no va poder venir perquè estava treballant però va ser molt bonic perquè totes les mares que van venir es van emocionar i alguns alumnes també es van emocionar.

Ana Fernández

Vaig sentir emoció a l'estar amb els meus amics/es amb les seves mares. Vaig plorar d'emoció.

Luís Martínez

Ens vam fer fotos amb les mares jo estaba molt content,encara que la meva mare no vingués.Ens ho vam passar molt bé i tot va sortit bé.


Eric Martínez

Estàvem diferent quan van venir les mares. La meva mare em va dir per què no vaig llegir.

Ariadna Maynou

La meva mare no va assistir-hi, però m'hagués fet il·lusió.

Jordi Sedano


Quan ha vingut la meva mare em vaig sentir molt contenta i també una mica nerviosa.


Alejandra Torrecillas


Ha sigut fantàstic les mares a l'escola, he vist moltes mares que no coneixia, he vist que les mares tenen amor als seus fills, se'ls nota a la cara, ajuden als fills en tot el que necessiten.

Melisa Pérez

Si hagués vingut hauria estat molt més nerviós, no volia llegir la meva redacció.

Christian Manzanares