diumenge, 4 de maig del 2014

Objectiu de millora a la Lectura en Veu Alta

Quan llegeixo en veu alta em poso nerviós i no dic les paraules del llibre. Per a llegir bé
he de tranquilitzar-me i respirar molt i tancar els ulls, llegir molt i no esverar-me quan llegeixo.

Dani Ródenas, 1r A

Per a llegir en veu alta m'he de concentrar, per concentrar-me he d'estar tranquila, no fer tonteries... Llegiré a la meva habitació tranquil·la i quan ho hagi llegit s'ho llegiré a la meva mare.

Lucía Castañón, 1r A

-Objectiu de millora:
No voler llegir tan de pressa, perquè per això no llegeixo millor i així respectaré els signes de puntuació i no m'entrebancaré.

-Com puc fer-ho:
Entrenar-me sola perquè no em posi nerviosa.

Paula Balsells,1r A

- El que em surt pitjor és que em poso nerviós i a vegades no vocalitzo bé les paraules.

- Objectiu de millora: Vull millorar la meva concentració a l'hora de llegir.

- Com puc fer-ho: Abans de llegir tranquil·litzar-me una mica. Aspiraré i expiraré abans de llegir.

Christian Manzanares, 1r A

Millorant la lectura en veu alta he entès millor el que llegia.
El que faig pitjor és anar ràpid perquè no vocalitzo bé.
El meu objectiu de millora és controlar el ritme per millorar la vocalització.
Per millorar puc llegir repetidament la lectura i vocalitzar paraules complicades.

Álex Robles, 1r A

He aprés a vocalitzar una mica més, a fer més comes quan llegeixo, a no anar massa ràpid llegint, i quan llegeixo enterar-me del que llegeixo, i tanbe a fer anotacions, tenir ideees del que passarà.
Ara mateix, llegeixo una mica milor que abans. En veu alta, quan llegeixo entenc el que estic llegint. Si no vocalitzó ningú m'entén tampoc vocalitzo i vaig massa ràpid. He de vocalitzar i fer bé els signes de puntuació i intentar no anar ràpid.

Elena Martín, 1r A

Quan he llegit en veu alta a la classe no m'he posat nerviosa i he llegit més lent perquè s'entengués millor.

Alejandra Torrecilla, 1r A

Aquesta lectura en veu alta m'ha millorat la vocalització, la projecció de la veu i la concentració i atenció.
Per llegir més bé "La clau es la pràctica".
El que he fet millor crec que ha sigut la projecció de la veu.
-EL QUE HE FET PITJOR:
M'entrebanco una mica al llegir.
M'equivoco en els signes de puntuació.
OBJECTIUS DE MILLORA.
-He de fixar-me més en els signes de puntuació no saltar-me ni un, pronunciar bé i entonar bé.
-COM PUC FER-HO:
He de posar el cos recte per llegir millor i llegir per al que tinc més lluny.
-COM HO HE FET:
Jo estava a la meva habitació 8i la meva mare al menjador i jo llegia i ella m'escoltava.
-A CLASSE:
Sobre la meva opinió, com he llegit m'ha sortit bé la projecció de la veu, he millorat molt això.

Jordi Sedano, 1r A


Portafolis Educació secundària: Decideixo què vull millorar
BUIDATGE D’OBJECTIUS I ACTUACIONS DEL GRUP
1r C ESO

                          OBJECTIU
ACTUACIONS
SEGUIMENT
COL·LECTIU:
- Augmentar la concentració per a escoltar els altres i vocalitzar millor i projectar més la veu perquè els altres t'entenguin.
- El problema principal de la comprensió és la manca de concentració. Cal relaxar-se i comportar-se per a poder concentrar-se i així entendre el text. Els exercicis de relaxació i concentració ajuden però també la predisposició per fer-ho, la bona actitud. Després d'això la correcta vocalització i projecció de la veu ens ajudaran molt, però això s'ha d'haver preparat prèviament.
- La primera setmana de maig llegiran en veu alta els capítols de Platero i yo a la classe de llengua castellana, com si fos un simulacre. Durant aquests dies a casa seva s'ho prepararan perquè surti millor que el simulacre que vam fer amb Wonder.
INDIVIDUAL:

1. Paula Ribas – El que he après és que quan llegim hem de tenir una bona postura i pronunciar bé. El que puc fer per a millorar la meva pronunciació és mirar de pronunciar bé les paraules.

Em prepararé el text moltes vegades i abans de començar faré exercicis de relaxació i no miraré la gent per noposar-me nerviosa.



2. Aroa Sala – He après que no he de llegir tan ràpid i que m'he de fixar més en els punts, les comes, els signes d'interrogació i d'exclamació.

El meu objectiu de millorar és respectar els signes de puntuació i per fer-ho m'he de concentrar, entendre i llegir a poc a poc.


3. Mariona Estrada - He après que abans de llegir en veu alta hem d'escalfar el nostre cos i la nostra veu. El meu objectiu de millora és la projecció de la meva veu. He de pujar el to de veu.

Em prepararé llegint en veu alta des de lluny a la meva mare.

4. Judit Ruiz – He après a projectar la veu però el que em surt pitjor és entonar.

He de millorar l'entonació i per millorar haig de fixar-me en totsels signes de puntuació i preparar-m'ho a casa.


5. Joel Gutiérrez – He après a fer anotacions durant la lectura per a facilitar la comprensió. El que em costa més és la concentració.

Per a millorar la meva concentració he de practicar a casa. Abans de llegir-ho a classe he d'estar preparat i a classe no m'he de distreure parlant amb els altres.