divendres, 25 d’abril del 2014

Enquestes sobre la lectura

M'han fet reflexionar i pensar com llegeixo: Jo llegeixo molt bé, però no llegeixo prou.

Alejandra Torrecillas, 1r A

He de millorar més en lectura en veu alta: no tinc un nivell molt alt però tampoc molt baix.

Maria Peláez, 1r A

M'ha agradat fer l'enquesta perquè així sé com llegeixo. I quan sé com llegeixo puc intentar millorar.

Ana Ruiz, 1r A

Aquesta enquesta m'ha agradat molt perquè et fa preguntes que tu no saps què respondre, i t'ajuden a conèixer-te una mica millor.

Lucía Castañón, 1r A


Llegir és molt important, hem de dedicar una estona al dia a llegir. Si no entenem algun text, el tornem a llegir fins entrendre'l. A més llegir va molt bé per el cervell perqué ens fa pensar més.

Ana Fernández, 1r A


Llegeixo bé i bastant, però em poso nerviós a l'hora de llegir en veu alta.

Christian Manzanares, 1r A



Llegeixo més bé que abans, llegeixo més que abans i m'agrada llegir més que abans. Abans llegia menys i no m'agradava, però vaig llegir un llibre que em va agradar molt "La Canción de Hanna" i  desde llavors llegeixo molt més bé.

Aida Abellan, 1r C

Aquest qüestionari ajuda a que també millorem la lectura.

Marta Ruiz, 1r C


No m'agrada llegir obligatòriament, prefereixo llegir per el meu compte el llibres que m'agraden.

Ainoa Sánchez, 1r C


M'he adonat que, respecte les activitats que faig en el meu temps lliure, faig el que m'agrada sense deixar els estudis de costat. I també, que llegeixo poc.

Joel Gutiérrez, 1r C   


Jo crec que he de llegir més perquè és molt important per la vida, com per exemple per llegir davant d'un públic, davant de la clase i més. A partir d'ara intentaré millorar més la meva lectura.

Albert Serrat, 1r C