divendres, 25 d’abril del 2014

WONDER - Últimes parts

L'AUGUST

El valor que ha tingut l'Auggie en anar tots els dies a l'escola es el que més m'ha sorprès.


Randa Ghalzouri, 1r C


M'ha agradat que li ha demanat perdó a la seva mare.

Ainoa Sánchez, 1r C


DAISY

L'August s'enfada quan no li diuen la veritat.


Aniana Pratsevall, 1r C

Isabell Pullman porta la Daisy al veterinari i decideix que el veterinari li posi una injecció perqueè no sofreixi. Es sent molt trista.

Marta Ruiz, 1r C

Em sorprèn que la Via acceptès tan bé que la Daisy s'havia de morir i em sorprèn que el Nate Pullman no vulgui que ningú el vegi plorar.

Judit Ruiz, 1r C


M'ha sorpres que el pare els expliquès les coses que li han fet a la Daisy a l'hospital, així com plorant.

Ainoa Sánchez, 1r C

LA MIRANDA

Ella estima a l'Auggie, sembla un germà per ella.


Aida Abellán, 1r C

La Miranda canvia d'estil per tenir amigues. Menteix per ser "popular".

Aniana Pratsevall, 1r C

Per fer-se la guai va canviar el seu aspecte i la seva manera de ser.

Judit Ruiz, 1r C

La meva opinió sobre la Miranda és que no tenia per què deixar de costat a la Via perquè no s'hagi canviat de look.

Joel Pozo, 1r C