divendres, 25 d’abril del 2014

Reflexions sobre la lectura en veu alta

MARTA RUIZ, 1r C:

M'agrada llegir en veu alta davant de la classe i també a nois més petits perquè em sento molt bé.

Per a entrenar-me li llegeixo a la meva mare.
He de millorar l'entonació i no saltar-me els punts i les comes.

He de fixar-me més, per exemple quan hi hagi un punt. I per pronunciar millor em fixaré en  els accents i aniré canviant de veu per llegir una pregunta o una exclamació.

M´ha agradat llegir en veu alta i ho he fet bé perquè abans de llegir-lo davant dels altres m'ho he llegit una vegada en veu baixa.


MARIA PELÁEZ, 1r A:
M'agradaria llegir poemes en veu alta perquè llegim molt pocs. 
M'agrada llegir en veu alta davant de la classe perquè estic amb persones que conec. 
Llegeixo en veu alta per a practicar la lectura i tinc cura de l'entonació i el ritme


LUIS MARTÍNEZ, 1r A:

M'agradaria llegir poemes en veu alta perquè em fan sentir bé. 

M'agrada llegir en veu alta a un públic desconegut, perquè no em coneixen i no saben si llegeixo bé o malament. 

El que més m'agrada de llegir en veu alta és compartir amb els altres. Quan llegeixo en veu alta em sento segur,encara que he de moderar la velocitat anant més lent i entonant menys. Quan em surt millor és quan projecto la veu.



JUDIT RUIZ, 1r C:


Em va agradar llegir en veu alta una revista perquè estava fent un test amb una amiga i em va entendre molt bé. 

RANDA EL GHALBZOURI, 1r C:

Quan fem lectura en veu alta, si no em distrec puc entendre i escoltar. Per a millorar la meva lectura en veu alta he de projectar més la veu i marcar els signes d'exclamació i d'interrogació. Em va agradar especialment quan vam llegir un dialeg perquè em vaig fixar mes en les comes, els punts, etc...