divendres, 25 d’abril del 2014

Reflexions sobre la biblioteca

1r C


M'agrada llegir en silenci perquè et sent més sol i t'imagines millor les coses.


Cesc Trull

Quan treballem a la biblioteca m'agrada més perquè m'agrada estar al costat de tants llibres i ordinadors.Podem buscar més informació que quan estem a classe. I ens deixen anar al lavabo.

Marta Ruiz

Prefereixo llegir en veu alta, perquè en silenci hi ha molta gent que no llegeix i em desconcentren.
Em diverteixo perquè fem diferents coses i no només escoltem explicacions. També m' agrada que podem fer servir els ordinadors, que aprenem com ordenar els armaris i que no és molt difícil.

Judit Ruiz

Prefereixo llegir en veu alta, perquè si llegim en silenci em perdo i quan llegim en veu alta estic més atenta.

Mariona Estrada

Prefereixo llegir en silenci perquè em concentro més.

Ainoa Sánchez

Quan treballem a la biblioteca estic bé, estem tranquils i ens agrada molt.

Aniana Pratsevall

Prefereixo llegir en veu alta perquè així puc millorar la meva lectura.

Àlex Mairén 

1r A

A la biblioteca em sento molt bé perquè aprenem a com fer un treball i a buscar informació i aprenem com es col·loquen els llibres i a fer fitxes bibliogràfiques. I m'agrada molt venir a buscar revistes. El llibre que ens hem llegint m'ha agradat molt.

Ana Ruíz

Quan treballem a la biblioteca i llegeixo algun llibre, em sento molt bé, sento que algú m'ajuda a llegir, ho comprenc, a vegades veig de què el llibre tracta i que és per a mi. 

Melisa Pérez

M'agrada llegir en  veu alta perquè si llegeixo en silenci no em concentro en el llibre. Quan traballem a la bibloteca m'agrada perquè aprenc coses sobre llibres i a buscar informació  en internet. M'agrada perquè estem totes  i perquè cadascú té un armari per ordenar . Tambe pintem, ordenem llibres, etc.

Elena Martín

Prefereixo llegir en veu alta perquè així m'entero més  del que llegeixo i és més emocionant.
Quan treballem a la biblioteca m'agrada perquè treballem en grup i llegim en grup. Desprès tenim un armari entre dues parelles i els hem d'ordenar amb les instruccions que hem après.

Aina Mariages

Quan treballem a la biblioteca m'ho passo bé, perquè fem servir els llibres i som com bibliotecaris. També aprenem coses dels llibres que són interessants com el CDU, la fitxa bibliogràfica... També sabem com col·locar els llibres i les revistes i com utilitzar-les.

Alejandra Torrecilla 

Quan treballem a la biblioteca em sento bé perquè estem en silenci i perquè quan acabes pots llegir un llibre tranquil.lament i quan el llegeixes sents com són els llibres d'interessants, bonics, etc. Els llibres són fantàstics! 

Darío Zicavo

Quan treballem a la biblioteca em sento bé perquè és un lloc en el qual pots estar en pau i tranquil·litat sense que ningú et molesti.I també m' agrada la forma que té, com està  distribuïda i la il·luminació que té, podem estar a la biblioteca sense tenir que obrir els llums, m' agrada molt.

Àlex Robles

Quan vens a la biblioteca tot està recollit i ordenat en estanteries i la majoria de gent fent deures, treballs a l'ordinador o a mà, buscant informació a internet o imprimint treballs o redaccions.  

Christian Manzanares

Quan treballem a la biblioteca acabo molt ràpid perquè estic concentrat, en silenci i estic molt a gust. N'hi ha ordinadors i llibres per fer treballs. La biblioteca per mi és el millor lloc per treballs i deures.

Dani Rubio

M'agrada llegir amb els companys,i m'entero més del que està passant a la història i si surt alguna cosa graciosa i ens riem junts.

Maria Peláez

M'agrada llegir en veu alta perquè no em perdo tant com en silenci.
Quan treballem a la biblioteca em sento tranquil perquè estic callat i relaxat i m'ho passso molt bé amb els meus amics i amigues de la classe. Em comporto més bé i no crido tant com a vegades em passa en la classe. M'agrada la biblioteca perquè faig els deures molt bé i concentrat.

Luís Martínez

Prefereixo llegir en veu alta perquè m'entero millor i m'agrada més.
M'agrada la biblioteca perquè és un lloc diferent que els altres. M'agrada llegir llibres que tenen gràcia i per joves.

Ariadna Maynou

Quan treballem a la biblioteca estic més atenta i en silenci.Treballo més ràpid i millor. També m'agrada més perquè ens manen una feina i ja sé per on començar i em va tot millor. Tinc molts més llibres per consultar qualsevol tema i molts ordinadors. 

Paula Balsells

Prefereixo llegir en veu alta perque m'agrada que m'escoltin.

Umar Baragi