divendres, 25 d’abril del 2014

WONDER - 1a part

FEM ANOTACIONS sobre la 1a PART de WONDER


IDEES SORPRENENTS:

Li van operar per arreglar-li el paladar quan era un bebé i també quan tenia quatre anys, però continuava tenint un forat.


Aina Mariages, 1r A
L' August té por de sortir al carrer per si la gent el critica, es riguin d'ell o el mirin de forma estranya.

Umar Baragi, 1r A


Crec que la síndrome de Treacher Collins és una malaltia molt perjudicial per l’afectat, tant per la salut com socialment.
El fet de tenir ceguera, sordesa i altres defectes a la cara, poden ser un problema físic, però també social. A part que et poden fer bastants intervencions, el fet de tenir una cara lletja o diferent dels demés fa que en una societat tan superficial com aquesta puguis ser rebutjat i, per tant, entrar en una depressió.
Els que són capaços de passar dels rebuigs i continuar endavant són unes bones persones i amb valor. Per tant, no s’ha de jutjar una persona per ser lleig o maco, sinó per l’esforç, el que fa o el que diu.

Aleix Masbernat, 1r C

FRASES QUE ENS HAN AGRADAT MOLT!

"És com enviar un xai a l'escorxador"
Luis Martínez, 1r A


"Seré l´únic nen que té aquesta cara" i "No patiu , ja sé que sóc estrany peró no mossego"

Marta Ruiz, 1r C



PREDICCIONS:


Jo crec que l'August i la Via es canviaran de col·legi.

Luis Martínez, 1r A


L'August encara es farà més operacions per a millorar el seu aspecte.

Ana Ruiz, 1r A


Crec que l’August perdonarà en Jack pel que li va dir.

Aleix Masbernat, 1r C



CONNEXIONS:

Conec una nena que va en cadira de rodes i no es pot moure ni parlar.


Marta Ruiz, 1r C


Jo també defensaria el meu germà, com la Via.

Ana Ruiz, 1r A


A vegades hi ha persones que han parlat de mi de coses que no són certes i a penes em coneixen i això no em fa sentir molt bé.

Aina Mariages, 1r A


El meu cosí, igual que l'August, es va tallar la trena i també la portava amb boletes.

Maria Peláez, 1r A